Practice identifying halves, thirds and fourths with this fraction quiz!
Practique identificando mitades, tercios y cuartos con esta fracción concurso!
Wednesday, February 26, 2014
Wednesday, February 19, 2014
Super Why? Goldie Locks and the Three Bears
How does Wyatt use the story Goldie Locks and the Three Bears to help him solve his problem with his big brother?
Wednesday, February 5, 2014
TONIGHT'S HOMEWORK/ LA TAREA
First:
Complete this game with SUPER E and LONG VOWEL sounds.
Completar este juego con Super E y sonidos de vocales largas.
Complete this game with SUPER E and LONG VOWEL sounds.
Completar este juego con Super E y sonidos de vocales largas.
Next:
Read the story Sky Ride. How many times does the "I" say its name?
Lea la historia Sky Ride. ¿Cuántas veces el "I" digo su nombre?
Friday, January 31, 2014
"Silent E", "Bossy E", "Magic E"
Vowels (a, e, i, o, u) are very tricky in the English language because depending on where they are in a word they make different sounds. Our spelling words this week (sit, site, kit, kite, plan and *plane) help us practice using both short and long vowel sounds. This fun "Magic E" video introduces students to the vowel-consonant-e (C-V-E) pattern that helps students recognize the different letter sounds.
Las vocales (a, e, i, o, u) son muy difíciles en el idioma Inglés ya que dependiendo de dónde se encuentren en una palabra hacen diferentes sonidos. Nuestras palabras de ortografía esta semana (sit, site, kit, kite, plan y *plane) nos ayudan a practicar el uso de las vocales a corto y a largo sonidos. Este divertido video "Magia E" introduce a los estudiantes al patrón vocal-consonante-e (CVE) que ayuda a los estudiantes a reconocer los sonidos que la letra diferente.
Thursday, January 30, 2014
Sight Word Bingo!
Sight Word Bingo!/ Bingo de las Palabras más importantes
Help your child practice and learn high frequency words in this fun game!
Ayude a su hijo a practicar y aprender las palabras de Inglés más utilizados en este divertido juego!
Instructions/Instrucciones
Start at the beginning in Pre-Primer and see how quickly you can work your way up!/Empieza por el principio de pre-primer y ver lo rápido que puede mejorar!
1)Listen to the bug say the word./Escuche el insecto de decir la palabra.
2)Find the word on the board and click on the word./Encontrar la palabra en la pizarra y haga clic en la palabra.
3)Four words in a row and you win!/Cuatro palabras en una fila y usted gana!
Monday, January 27, 2014
Shoe Box Project
Students need to bring in a shoebox and scrap material on
Tuesday February 4th. They will be building a 3-D room from their house (bedroom,
kitchen, living room, etc.) but only with scrap materials. Student may design
the room at home with parents on paper but CANNOT build it at home! The website
below will give you an idea of things they can bring in. Some suggestions would
be little piece of scrap materials, Legos, dolls, cardboard, or magazine
cutouts. Thank you for your participation with this project. There will be an exhibition on February
13th at 8:45 for the morning class and 12:45 for the afternoon
class.
Los estudiantes deben traer una caja de zapatos y material
de desecho el martes 4 de febrero. Ellos construiran un espacio 3-D de su casa
(dormitorio, cocina, sala, comedor, etc), pero sólo con materiales de desecho.
El estudiante puede diseñar la habitación en casa con los padres sobre papel, pero no puede construir en casa!
La página web más adelante le darán una idea de las cosas que pueden traer
Algunas sugerencias serían: pequeño pedazo de chatarra,
Legos, muñecas, cartón, o recortes de revista etc. Gracias por su participación
en este proyecto. Habrá una exposición el 13 de febrero a las 8:45 para la
clase de la mañana y 12:45 para la
clase de la tarde.
Sunday, January 26, 2014
100 Snow Balls!
Get ready for the 100th day of school (on Wednesday, January 29th :-D) by using your imagination to build something with 100 snow balls!
¡Prepárate para el día 100 de escuela (el miércoles:-D) mediante el uso de su imaginación para construir algo con 100 bolas de nieve!
¡Prepárate para el día 100 de escuela (el miércoles:-D) mediante el uso de su imaginación para construir algo con 100 bolas de nieve!
Subscribe to:
Posts (Atom)